Ez történt velem 2016-ban!

ez-tortent-velem-2016-ban1-1024x758_1.jpg

Ahogy azt előző cikkemben már olvashattátok, a tavalyi évem elég mozgalmasra sikeredett, hiszen rengeteg dolog történt velem és a bloggal egyaránt. Számos álmom teljesül be, melyekről méltó módon meg szeretnék emlékezni, ezért pontokba szedtem nektek a legjelentősebb eseményeket.

1. Tavaly februárban régi álmom vált valóra, hiszen a bloggerként kijuthattam London Fashion Week-re. Merem állítani, hogy nemzetközi divathét után megváltozott a látásmódom. Magával ragadott London pörgőssége, szabadsága és a divathoz való hozzáállása, a kint eltöltött pár nap pedig kihatással volt stílusomra és öltözködésemre. Mikor hazaértem, észrevettem, hogy nem félek keverni a stílusokat, mintákat, sokkal merészebb lettem és bevállalósabb lettem, de a legfontosabb, nem engedtem többé, hogy más határozzon meg!

2. Novemberben bekerültem a Marie Claire Magazin és a Hungária pezsgő Street Style versenyének legjobb 25 döntőse közé és végig vonulhattam a kifutón. Már tavaly előtt is részt vehettem az eseményen, ám most sokkal tudatosabban készültem rá. Gondosan ügyeltem arra, hogy tetőtől-talpig magyar tervezők által készített ruhát viseljek, ezzel is támogatva őket.

3. Hatalmas megtiszteltetés volt számomra, amikor Timi, a Timarcs márka tervezője felkért, hogy én legyek a tavaszi kollekciójának kampányarca. Nagyon szeretem a márkát és Timit rettentő tehetségesnek és kreatívnak tartom, és mivel a kollekciót a nagyközönségnek is szerettük volna megmutatni, így megszerveztünk egy divatbemutatót több blogger barátom közreműködésével.

4. Megszámlálhatatlan blogger eseményen jártam az elmúlt egy évben, melyek közül az alábbiak abszolút kedvenceim voltak:

5. 2016-ban jó pár alkalommal kipróbálhattam magamat konferanszié szerepében is, ami egy újabb kihívás volt számomra. Köszönthettem a vendégeket az YLKA Design Studióban megrendezésre kerülő divatbemutatón, a Corvinus Fashion Show pedig bemutattam az eseményen látható márkákat. Decemberben egy újabb rendezvényre került sor, ahol a Body Skins x LIPSclothes x Chillearrins márkákat vezethettem fel a MAD bárban tartott divatshow-n.

6. Számos alkalommal szerepelhettem hazai sajtóban (Rúzs és Selyem, Marie Claire Magazin, Instyle Magazin, Like Magazin), ami szintén hatalmas szakmai elismerésnek éltem meg.

7. Mivel fontosak számomra a magyar tervezők, így büszke vagyok arra, hogy több, hazai designer divatbemutatóján modellként is részt vehettem. A Gundel Esküvő Kiállításon Eszternek, a Celeni márka tervezőjének egyik legszebb darabjában vonulhattam végig a kifutón, ami nagyszerű érzés volt, hiszen azelőtt még soha nem viseltem menyasszonyi ruhát. Mivel a hozzám közel álló The Naan Design márka idén ünnepelte első szülinapját, így az évforduló alkalmából egy fashion show keretén belül bemutathattam a márka luxus bőrből készült termékeit.

Ezúton is szeretném megköszönni a hazai brandeknek, cégeknek a bizalmat, a két szuper fotósomnak, Barbinak (Monsphoto) és Beának (Bejj Photography) a kemény munkát, a blogger barátaimnak a vidám perceket, az olvasóimnak, hogy ennyien érdeklődtök a blog iránt és mindenkinek, aki egy picit is hozzátett ahhoz, hogy már 3. éves lett a My Sweetest Heaven! A 2017-es év számomra a megvalósítás éve lesz, számos projekt és újítás van a fejemben, amire már nem kell sokat várni!

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr4813546025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása