Amiért hálás vagyok...
Összefoglaló a 2018-as évemről!

amierhalas.png

Az ember ritkán ül le és gondolkozik el azon, miért is lehet hálás az életben, pedig ez egy nagyon fontos momentum ahhoz, hogy tudatosítsuk a jót, ami körbevesz minket. Nem csak a jó dolgokért lehetünk hálásak, hanem a negatív eseményekért is, hiszen azok is hozzá tettek ahhoz, hogy elérd a mostani állapotot.  Láss, én miért lehetek hálás a 2018-as évben!

 

Hálás vagyok azért...

... mert elfogadtam önmagam

... mert megélhettem egy olyan szerelmet, ami egy új és jobb emberré formált

... mert három csodás hónapot tölthettem Cipruson

... mert számos barátra, családtagra számíthatok

... mert már nem félek kimondani azt, ami bennem van, megtanultam kiállni magamért

... mert ki tudom mutatni a szerelmet/szeretetet azoknak az embereknek, akik közel állnak hozzám

... mert végre azt teszem, amit szeretnék és nem más elképzelései alapján cselekszem

... mert elkezdtem tenni az álmaimért

... mert számtalan utazáson vettem rész (Ausztria, Olaszország, Lengyelország, Ciprus)

... mert beiratkoztam a személyi edző képzésre

... mert megtanultam értékelni a magammal töltött időt

... mert legyőztem a megfeleléssel kapcsolatos félelmeket és kényszereket

... mert minden rossz dologból kihoztam a legjobbat a saját személyes fejlődésem érdekében

dina99_1.jpg

dina9_1.jpg

dina6_1.jpg

 

KÖVESS AZ ALÁBBI FELÜLETEKEN IS!

Ha pedig még több inspirációra vágysz, megtalálsz Instagramon: pasztoredina_

Facebook is aktív vagyok: My Sweetest Heaven

Vagy akár feliratkozhatsz a Youtube csatornámra is! -  My Sweetest Heaven

pasztor_edina.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr7814525418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása