Aréna Stílustitkok Workshop

desserts-1.jpg

iil.jpg

cds.jpg

17.jpg

21.jpg

Minden nőnek szüksége van arra, hogy tisztában legyen azzal, hogy mi alapján érdemes cipőt választani, melyik a legmegfelelőbb és melyek az aktuális divatok. Az Aréna Pláza nem először hirdet nőknek szóló programokat, ezek közül pedig a egyik leghasznosabb Stílustitkok Workshop, ahol Orosz Barbara, Oláh Dóra stylist és Takács Bernadett pszichológus kerekasztal beszélgetését hallgathatták meg a résztvevők. Személy szerint nagyon élveztem az eseményt, hiszen nem csak, hogy megismertük a legújabb lábbeli trendeket, hanem el is mélyülhettünk a női lélek rejtelmeiben, felfedve a minket ér ingerek "mellékhatásait". Választ kaptam egy engem is erősen érintő kérdésre, méghozzá a boltkórosságra. Régebben naponta jártam a plázákat különböző kincsek után kutatva, miközben kerestem a kutat, de egyszerűen nem tudtam gátat szabni vásárlási mániámnak, ami odáig vezette, hogy halmokban álltak a nem viselt ruhák. Szerencsére nem nulláztam le a számlámat, de így is frusztrált a tudat, hogy csomó kacatot vásárolok össze, ami effektíve csak porosodik a szekrényben. Mára a tudatos vásárlás egy érték le számomra és jelentősen meghatározza a mindennapjaimat. Felismertem, hogy a sok ruhával kompenzálni akartam, de miután megszerettem önmagamat, a vásárlási-láz lejjebb hagyott és racionálisan szemléltem a világot. Érdekes volt hallani, hogy mi nő mennyire ki vagyunk téve a fogyasztói elvárásoknak és ember legyen a talpán, aki nemet tud mondani!

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr5413546001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása