Marie Claire Fashion Days

              dsc_5805.jpg

dsc_5904.jpg

dsc_5869_1.jpg

dsc_5927.jpg

dsc_5751.jpg

dsc_5891.jpg

Fotók: Bejj Photography

November közepén került megrendezésre a Marie Claire Fashion Days, amely a hazai divatot tekintve az egyik legkiemelkedőbb divateseménynek számít. Ahogy tavaly, idén is helyet kaptam a Street Style verseny legjobb 25 döntőse között és lehetőségem nyílt arra, hogy a pályázaton benyújtott szettemben végigvonulhattam a kifutón. Hatalmas elismerés, hiszen az outfit fő elemeit magyar designerek alkották és aki már régebb óta követi a blogot, az tudja, hogy mennyire fontosak számomra a haza tervezők. A felső, kabát és nadrág MONIK keze munkáját dicséri, a haute couture darabnak számító kabáton lévő gyöngyök aprólékos munkával lettek felvarrva, a teljes szett pedig a diplomakollekciójának egyik kiemelt eleme. Mivel a szett teljes hangulatában visszafogott és elegáns, így az ékszerek tekintetében színvilágban ugyan passzoló, ám merészebb darabbal szerettem volna kombinálni, ezért esett a választásom Kelau menta árnyalatú ékszerszettjére. A cipőt nem volt nehéz beleilleszteni a képbe, hiszen a Cipőfalva webshopjában rövid keresgélés után megtaláltam a tökéletes darabot, ami az egész szett égköve. Szerintem nem kell mondanom, hogy végigvonulni egy kifutón nem számít minden napi dolognak és akármennyire mutattam magamat bátornak, belül féltem. Szerencsére a bizonytalanságom csak abban mutatkozott meg, hogy a divatbemutató alatt többször néztem a földet, bár ennek egyik oka, hogy a magas cipőben nem volt biztonságérzetem. Mindezek ellenére egy nagyon izgalmas és tartalmas nap volt, egy pedig biztos, hogy jövőre is jelentkezni fogok!

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr8913546015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása