Konferanszié voltam! - LIPSclothes x Boda Skins x Chillearrings


Fotó: MAD Budapest

Pár héttel ezelőtt az a megtiszteltetés ért, hogy én konferálhattam fel a LIPSclothes X Boda Skins közös divatbemutatóját, aminek a MAD Budapest adott otthont. A ruhák és bőrdzsekik vagánysága összhangban volt a hely vadságával, az összképet pedig Chillearrings kiegészítők koronázták meg. Jó volt látni, hogy egyre többen érdeklődnek a magyar designerek munkái iránt, merem állítani, hogy pár órára teljesen megtelt a hely, egy tűt sem lehetett volna leejteni. Mivel mindig is imádtam azokat a szetteket, melyek többféleképpen kombinálhatók, Zsani darabjait egyből a szívembe zártam, hiszen ugyan olyan jól mutatnak egy dögös magassarkúval, mint egy laza, de mégis nőies bőrkabáttal. Az ékszerek terén nem tartom magamat válogatósnak, a reggeli hangulatomtól függ, hogy éppen egy visszafogott nyakláncot, fülbevaló vagy karkötőt választok, vagy egy hangsúlyosabb darabot, ám nagy kedvenceim a mostanában népszerű chokerek, amiket a divatbemutatón is viseltek a lányok!

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr2713546009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása