Fotó: Zoltai András/@superfinegrain
A mai modern társadalomban elengedhetetlen a karitatív tevékenység, hiszen a világon számos olyan hely van, ahol nehéz körülmények között élnek az emberek. Blake Mycoskie, a TOMS márka alapítója olyan látásmóddal rendelkezik, mely a egyedüli a divatvilágban, a "ONE FOR ONE" kampánnyal a cég minden eladott pár cipő után ad egy párat egy fejlődő országbeli gyereknek. A TOMS és az ART ON ME között kollekció bemutatóján a cipők megcsodálása mellett mi is részt vehettünk egy "Giving Trip"-en, a virtuális szemüveg felvétele után pár pillanaton belül Peruban lettünk, ahol bemutatták nekünk a rászorulókat, akiken a márka eddig segített. Eszméletlen élmény volt látni ezeket az embereket, közelebbről "megismerni" őket. Becsülendő, ami a TOMS és a helyi partnerei végeznek, hiszen a cipők szétosztásán túl egészségügyi ellátást, higiéniás képzést és az alapvető szükségleteiket is biztosítják a rászoruló gyerekeknek, családjaiknak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.