Toms x Art on me

sfg_2575 sfg_2758 sfg_2825 sfg_3095 sfg_2680 sfg_2792 sfg_2610 sfg_2612Fotó: Zoltai András/@superfinegrain

A mai modern társadalomban elengedhetetlen a karitatív tevékenység, hiszen a világon számos olyan hely van, ahol nehéz körülmények között élnek az emberek. Blake Mycoskie, TOMS márka alapítója olyan látásmóddal rendelkezik, mely a egyedüli a divatvilágban, a "ONE FOR ONE" kampánnyal a cég minden eladott pár cipő után ad egy párat egy fejlődő országbeli gyereknek. A TOMS és az ART ON ME között kollekció bemutatóján a cipők megcsodálása mellett mi is részt vehettünk egy "Giving Trip"-en, a virtuális  szemüveg felvétele után pár pillanaton belül Peruban lettünk, ahol bemutatták nekünk a rászorulókat, akiken a márka eddig segített. Eszméletlen élmény volt látni ezeket az embereket, közelebbről "megismerni" őket. Becsülendő, ami a TOMS és a helyi partnerei végeznek, hiszen a cipők szétosztásán túl egészségügyi ellátást, higiéniás képzést és az alapvető szükségleteiket is biztosítják a rászoruló gyerekeknek, családjaiknak.

Dina11

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr7513545969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása