Csirkemell aszalt paradicsommal és feta sajttal megbolondítva, káposztasalátával tálalva!

akuee7407.JPG

Tegnap éppen rakott csirkét terveztem ebédre, mikor a munkafolyamat felénél ráeszméltem, hogy még mindig nem jó a sütőm. A kialakult ötletet mindenképpen meg szerettem volna valósítani, hiszen egyből összefutott a nyál a számban, mikor elképzeltem, ahogy az aszalt paradicsom és a feta sajt összeolvad az ízletes csirke tetején! Így hát, nem volt mást tenni, fogtam egy serpenyőt és nekiláttam!

Hozzávalók:

  • 500 gramm csirkemell
  • aszalt paradicsom
  • feta sajt 
  • joghurt
  • só, bors, piros paprika, oregánó

Köret:

  • káposzta-répa mix
  • majonéz
  • kevés joghut

Összekevertem a joghurtot a fűszerekkel, majd megforgattam benne a csirkemell szeleteket és lassú tűzön elkezdtem kisütni. Mikor mind a két oldaluk megpirult, a csirkemellek tetejére rétegeztem az aszalt paradicsomokat és a feta sajt szeleteket, majd fedő alatt hagytam, hogy összesüljenek (körülbelül 10-15 perc elég is volt). A káposztasalátánál nem a klasszikus, agyon cukrozott verziót készítettem el, csupán összekevertem a joghurtot némi majonézzel, megsóztam, megborsoztam meg megforgattam benne a káposzta-répa mixet. Így is finom lett, nem hiányzott az édes íz belőle, hiszen a köret második fele, az édesburgonya pótolta!

 

KÖVESS AZ ALÁBBI FELÜLETEKEN IS!

Ha pedig még több inspirációra vágysz, megtalálsz Instagramon: pasztoredina_

Facebook is aktív vagyok: My Sweetest Heaven

Vagy akár feliratkozhatsz a Youtube csatornámra is!  My Sweetest Heaven

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr114126591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása