Zabos sült banán fitten!

bundazottbanan.jpg

Nyáron mindenki a bikinialak fenntartásán dolgozik, de valljuk be, édesség nélkül kínszenvedés élni! Nem kell lemondani az édes ízről (viszont a boltokban kapható agyoncukrozott, felturbózott édességekről annál inkább!) csupán olyan alapanyagokat érdemes választani, melyek könnyen beilleszthetőek a diétánkba. Szeretek otthon édességet gyártani, hiszen így pontosan tudom, hogy mi kerül bele, arról nem beszélve, hogy a legtöbb recept egyszerű és gyorsan elkészíthető, mint például egy sült banán!

Hozzávalók

  • 2 db banán
  • zabpehely
  • 1 db tojás
  • méz

Pár lépés az egész, mutatom:

1. a banánokat elnegyedeltem

2. felvertem a tojást

3. belekevertem a banánokat a tojásba, majd pedig beleforgattam a zabpehelybe

4. egy tálban 180 fokos sütőben körülbelül 20 perc alatt készre sütöttem

5. mézet csorgattam a tetejére, isteni! (szigorú diétában elhagyható és helyettesíthető például. fahéjjal)

 

Ha te is elkészítetted, írd meg nekem kommentben!

 

KÖVESS AZ ALÁBBI FELÜLETEKEN IS!

Ha pedig még több inspirációra vágysz, megtalálsz Instagramon: pasztoredina_

Facebook is aktív vagyok: My Sweetest Heaven

Vagy akár feliratkozhatsz a Youtube csatornámra is! -  My Sweetest Heaven

pasztor_edina.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr914092431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása