Proteines mézeskalács

A mézeskalács az ünnepi időszak egyik elengedhetetlen süteménye, a kicsik és a nagyok is egyaránt kedvelik, hiszen könnyen elkészíthető és remekül díszíthető, a közös karácsonyi mézeskalács sütésnél pedig nincsen nagyobb móka. Mivel senki sem szeretné, hogy felesleges kilók fussanak fel rá az ünnepek előtt, annak érdemes pár alapanyagot kicserélni az eredeti recepthez képest és máris kímélőbb lesz a végeredmény. No, de lássuk!

Hozzávalók:

  • 200 gramm zab vagy zabliszt
  • 40 gramm kókuszzsír
  • 100 gramm méz
  • 50 gramm vaníliás protein
  • 1 tojássárgája
  • 1 kávéskanál szódabikarbóna
  • 3 tk mézeskalács fűszerkeverék

Mivel nekem nem volt itthon zablisztem, viszont nagyszemű zabpehely annál inkább, így egy robotgép segítségével könnyen készítettem lisztet. Ezután a száraz hozzávalókat egy keverőtálba tettem, majd hozzáadtam a felmelegített kókuszzsírt, mézet és a tojássárgáját. Mikor minden hozzávaló egy helyre került, összegyúrtam a tésztát, majd egyből is szaggattam. A díszítés az egyetlen olyan elem, ami tartalmaz cukrot, de úgy gondolom, ennyi belefér, ha pedig valaki nagyon szigorúan szeretné venni a karácsonyi felkészítést, nyugodtan elhagyhatja.

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr913546163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása