Valentin nap - Kézzel készített ajándékok

Az előző cikkben megismerhettétek a hazai designerek Valentin napi kínálatát, ám gondoltam azokra is, akik jobban szeretnek saját kézzel készített ajándékot adni. Ha te is a kreatívak táborát erősíted és szívesen fúrsz-faragsz, ragasztasz és rajzolsz, akkor ez a cikk neked szól.


Meglepetés doboz

A kreatív ajándékozók egyik nagy barátja lehet a meglepetés doboz, hiszen a fantáziánkon múlik, hogy mivel töltjük meg. A doboz maga lehet egy egyszerű kartondoboz, de vehetünk fa dobozkát is vagy  éppen műanyagot, az a lényeg, hogy tudjuk, mit szeretnénk beletenni. Én egy közepes méretű fadobozt vettem, melyet saját kezemmel festettem le. Persze a festéken kívül rengeteg díszítőanyag áll a rendelkezésünkre. Tehetünk rá köveket, csillámport, apró üvegdarabokat, rózsaszirmokat, ragaszthatunk rá papírt, szövetet vagy bármit, ami nekünk tetszik. És, hogy mi legyen benne? Ez is teljesen egyén függő, megtölthetjük csokoládéval, szerelmes képekkel, szexi fehérneművel, kisebb apróságokkal is.


Szerelem kupon

Ez alatt nem a hagyományos ajándék kuponokra kell gondolni, amit kereskedelmi egységekben lehet beváltani, hanem sokkal személyesebbre. Érdemes párunknak olyat ajándékozni, melyet az ajándékozónál válthat be, például egy masszázsra, csókra, közös vacsorára vagy egy nagy ölelésre. Érdemes lehet még egy neked van igazad kupon, mely a viták lezárásakor jöhet jól.  A Napi Boldogság blogon találtok előre elkészített kuponokat, melyeket csak ki kell nyomtatnotok (LINKRE kattintva tudjátok megtenni).



Szív alakú ételek 

A párom nagy pizza rajongó, így pár éve Valentin napra készítettem neki egy szív alakú pizzát. Még a feltétet is úgy raktam rá, hogy még egy szívet formázzon. A férfiak szeretik a hasukat, így a barátom is örült ennek az ajándéknak, meg is ette az utolsó falatig. Ha esetleg szívünk választottja nem szereti a pizzát, akkor se kell elkeseredni, akad még bőven olyan étel, melyet hasonlóan lehet megformázni. 



Szerelmes üzenetek

Én maga vagyok a merő romantika, a nap 24 órájában a kedvesemre gondolok. Sokat törtem a fejemet azon, hogy milyen aprósággal lepjem meg  Valentin napon. Ekkor villant be, hogy készítek neki egy szerelmes üzenetek dobozkát. Ebbe bele fogok írni mindent, ami eszembe jut vele kapcsolatban, például miért szeretem, mik a jó tulajdonságai és így tovább. Én jó ötletnek tartom, bár lehet egyeseknek kicsit csöpögős, de a vérbeli romantikusok remélem egyetértenek velem.


Fotóalbum a közös képekből 

Mindig bajban vagyok a képek rendszerezésével, hiszen rengeteg van . Én a "szívesen fényképezek minden apróságot" típus vagyok, így évről-évre csak gyűlnek a fotóim. A Valentin nap egy remek alkalom a képek kiválogatására. Az emberek többségének sok fotója van a párjával, aminek rendszerezésére egy közös album a legjobb. Én olyat választanék, amely mellé szöveget is lehet írni, így még személyre szabottabb lehet az ajándék. 




Szív fényképekből

Ha nem szeretnél fotóalbumot készíteni, de képeket szívesen használnál a Valentin napi ajándékhoz, akkor készíts egy szívet a közös képeitekből az ágy fölé . Hidd el, ez még az anti-romantikusokat is szíven találja. 




http://pasztoredina.blog.hu/media/image/imported/2015-02-09/13545577/addthis_widget.js#pubid=ra-5373247605194b6e

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr1213545577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása