Shopping Királynők forgatás - 1. rész

Mindig is szeretem azokat a sorozatokat, melyek a szép ruhákról, cipőkről, táskákról, ékszerekről szólnak, emellett pedig rajongok az átalakító műsorokért is. A Shopping Királynők című Fashion Reality annyiban hasonlít ezekhez, hogy a végén itt is átalakul az ember, de a lelki dolgok helyett inkább a ruhákon van a hangsúly. Jó pár részt végignéztem online, mikor láttam, hogy lehet jelentkezni. Úgy gondoltam, ez a műsor pont nekem való, hiszen a két kedvenc dolgommal áll szoros kapcsolatban, vásárlás és divat. Kitöltöttem a jelentkezési lapot és vártam.

Január elején felhívtak, hogy menjek el egy castingra. Felvettem az egyik kedvenc ruhámat és elindultam. Mire odaérte a stúdióhoz, izgultam, vajon mit fognak kérdezni, kell-e valamilyen feladatot megoldani, milyennek látnak majd a többiek, helyem van-e ebben a műsorba (És ez csak pár gondolta volt a több száz közül, ami hirtelen átfutott az agyamon). Mikor behívtak, az izgalom a tetőfokára hágott. A teremben lévő emberek mind a divatiparban dolgoztak, így előkerültek a kedvenc boltok, divattervezők, és persze Lakatos Márk. Emellett pedig még jó pár dologról elbeszélgettünk, megismertek engem, a stílusomat, a személyiségemet, majd a végén volt egy kis értékelési gyakorlat és végeztünk is. Jó kedvvel léptem ki az ajtón, és reméltem, hogy felhívnak.
Február elején megcsörrent a telefon, bejutottam. Hát velem madarat lehetett volna fogatni, nagyon boldog voltam, megkaptam az a lehetőséget, amiről mindig is álmodoztam. Bementem aláírni a szerződés és izgatottan vártam a folytatást.
Forgatás
Következő héten már el is indult a forgatás. Az első nap megismerkedtem a többiekkel, mindenki bemutatkozott, mesélt magáról pár dolgot, majd pedig helyet foglaltunk a kanapén. Izgalommal vártuk Márkot és persze a heti feladatot. Miközben mi beszélgettünk, Márk is befutott és elmondta, milyen küldetést kell teljesíteni. A karcsúsítás hete következett. Úgy gondoltam, ez testhez álló feladat, mivel vékony vagyok, így elengedhetem a fantáziámat. Főleg karcsúsított fazonú ruhákban gondolkoztam, mindenképpen koktélruhát szeretettem volna, ami elegáns és kiemeli az alakomat. A Shopping Királynő kártyák kiosztása utána jöhetett a vásárlás.  Nem titok, hogy én az Alleéban shoppingoltam, hiszen a 2. évadban már nem az Árkádban vannak a felvételek,  hanem különböző bevásárlóközpontokban. Mikor találkoztam a stábbal, elmondták, melyik boltokban nézelődhetek, mit kell tudni az egész forgatásról, mire kell odafigyeljek, ezután feltették rám a micro portot és kezdődhetett is a kaland.
Az első bolt, ahol szét kellett néznem, nem az én ízlésemnek megfelelő, még életemben nem voltam ott, eszembe se jutott volna bemenni. Ennek ellenére találtam 1-2 olyan ruhát, amit szívesen elfogadtam volna, ezeket fel is próbáltam. Az egyik egy púderszínű ruha volt, a másik pedig ugyan olyan, csak barack árnyalatú. Mint megtudtam Márktól, én tavasz típus vagyok, ezért nem állnak jól a hűvösebb pasztell színek, az első ruha pedig pont olyan volt.  Ám a második színe már sokkal jobban illet hozzám. Tetszett a fazonja, a derékvonala, igaz, az ujját én is másképpen csináltam volna meg.
Jó pár ruhát felpróbáltam és nem volt egyszerű a döntés, ezért egy kis cselhez folyamodtam. Felhívtam az egyik legjobb barátnőmet, hogy segítsen nekem kiválasztani a megfelelő darabot. Örülök neki, hogy jött és kisegített, mert nagyon nem szeretek egyedül vásárolni. Mivel hasonló az ízlésünk, így mindig ugyan azokon a a ruhadarabok akad meg a szemünk, ez szerintem jó, hiszen ha más lenne a stílusunk, akkor nem tudott volna nekem ennyit segíteni és a bizonytalanságom csak tovább fokozódott volna.
Az első ruhabolt után futottunk a másikba, hiszen az idő vészesen fogyott. A második üzlet az egyik kedvencem, sokat szoktam ott vásárolni, ezért is lepődtem meg, hogy alig találtam ruhát a méretemben. Azt hozzáteszem, hogy ez extrém eset volt, mint utólag megtudtam, az előző hétvégén 20%-kal olcsóbb volt minden az Allée-ban, így a kis méretek mind elfogytak. Ilyen az én formám, pont egy olyan forgatás közepén van mérethiány, mikor nagyon jó szettet kell összeválogatni, hiszen a tét nem kicsi. A sok próba után végre megtaláltam a ruhámat, már csak a hozzá illő táskát, cipőt és kiegészítőt kellett megkeresnem.
Szerencsére Kata itt is támasz nyújtott, gyorsan megbeszéltük, milyen típusú és színű ékszerekett szeretnénk a ruhámhoz. Aranyban gondolkoztunk, hiszen ez ment legjobban a fejünkben lévő összeállításhoz. Nagyobb szerencsénk volt, mint a ruhával, az ékszerüzlet telis-tele volt arany kiegészítőkkel. Szemügyre vettük a választékot és viszonylag rövid idő alatt le tudtuk szűkíteni 2 pár fülbevalóra, 2 darab karkötőre és 2 darab táskára. Nyakláncot tudatosan nem nézegettünk, mert a ruha szabása miatt úgy gondoltuk, nem érvényesülne eléggé. Így már csak a meglévő darabokból kellett gyorsan kiválasztani a ruhához a megfelelő darabot.
Mikor eldöntöttük, melyik kiegészítőket vesszük meg, kicsit megnyugodtunk, hiszen az idővel jól gazdálkodtunk. Már csak a cipő és a melltartó volt hátra. A cipőt tudatosan hagytuk a végére. Volt egy kép a fejemben, milyen illene az egész koncepcióhoz, ahhoz hasonlókat szerettem volna nézni. Átsiettünk a cipőboltba, és csak az arany-feketére koncentráltunk. Ekkora mázlim soha nem volt, pont egy ugyan olyan cipőt találtam, mint amilyet elképzeltem. Nem volt kérdéses, hogy megveszem.
A melltartó vásárlásnál nem volt túl sok variálás, feketét szerettem volna, ami egy kicsit push up-os, így hát ezeket vettük szemügyre. Percek alatt kiválasztottuk a megfelelő darabot. Mivel nem fog látszani (a ruha teljesen takarja), így csak a színe volt megkötve, az anyaga nem, ezért egy szexi csipkés darabot vettem meg. Katával kifelé menet gyorsan megbeszéltük a hajat és a sminket és már rohantam is, hogy átváltozzak Shopping Királynővé.
Mivel a vásárlás alatt egyenes volt a hajam, így szerettem volna valamit vele kezdeni, ezért döntöttünk a göndörítés mellett. Szeretem így viselni, szerintem nagyon elegáns és pont illik a kiválasztott szettemhez. Gyorsan begöndörítettem, majd áttértem a sminkelésre. A hétköznapokon nem sok sminket viselek, általában csak korrektor, szempillaspirál és kevés szemhéjfesték van rajtam. Viszont nagy rajongója vagyok a színes rúzsoknak, hétköznapokon is előszeretettel teszek fel, hiszen feldobja az arcomat, és öltöztet is egyben. Most is inkább a szájamra helyeztem a hangsúlyt, ezért is emeltem ki piros rúzzsal.
És hogy milyen lett a végeredmény? A következő bejegyzésben megnézhetitek.
Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz:https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

MySweetestHeaven

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr10013545499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása