Cipruson jártam! - Élménybeszámoló

Aki ismer, az tudja, hogy nem tudok a popsimon megmaradni, ezért a rövid és hosszútávú terveim között előkelő helyet foglalnak el az utazással kapcsolatos élmények. Gondoltam rá, hogy beszerzek egy olyan térképet, ahol meg tudom jelölni, melyek azok az országok, ahol már jártam és hova szeretnék még pár éven belül eljutni. Ciprus is egy ilyen álomútnak számított, de sokkal elérhetőbb volt, mint gondoltam. A repülőjegy nem vészes, ha időben megveszi az ember, akkor akár 20 000 Forintért oda és vissza is sikerülhet beszerezni, ráadásul október 29.-től a nagyobb méretű kézipoggyászt ingyenessé tette a Wizzair, ami egy pár napos utazásra bőven elég. Szintén jó hír, hogy még novemberben és decemberben is szuper idő van, nem ritka a 20 fok sem, de ez persze az utazás előtt nagy fejtörést okozott, hiszen Budapesten már szőrmekabátban és sapkában jár az ember, viszont Ciprusra elég egy vékony kis pulcsi. Én ezt úgy oldottam meg, hogy a bőrkabátom alá rétegesen öltöztem fel, így könnyen le tudtam hámozni magamról a repülőgépen a felesleges darabokat. Mivel fogcsikorgató hidegből indultam, így kénytelen voltam csizmában menni a repülőtérre, viszont betettem a kézipoggyászba balettcipőt is, ami azért barátibb viselet a nagy melegben. Napközben elég volt egy lengébb kis ruha vagy farmernadrág pólóval kombinálva, viszont Cipruson elég hamar sötétedik, amint lemegy a nap, hűvössé válik az időjárás

Mivel a szállásunk nem messze Lárnaka-tól volt, ahol a repülőtér is található, így a programokat és az időhatékonyságot tekintve próbáltunk a környéken maradni és bejárni azt. Sétáltunk egyet Lárnakán, megnéztük a várost és kipróbáltuk a helyi specialitást, a Mezét, ami nem más, mint egy több fogásból álló ételpaletta. Voltunk teveparkban, ahol életemben először ülhettem tevén illetve ellátogattunk az Orokliniben található antik piacra, ami szintén szuper élmény volt mert kiélhettem a kincskereső énemet, bár kicsit fáj a szívem, hogy a kézipoggyász miatt nem vehettem nagyon semmit. Azt tapasztaltam, hogy a legtöbb helyen nagyon kedvesek a turistákkal és mindenki jól beszél angolul, így a kommunikáció is sokkal könnyebb, ami viszont kevésbé kényelmes, hogy állandóan szél van és mindenhova beszóródik a por. A jobb oldali vezetésről nem is beszélek, néha szívinfarktust kaptam, mert folyamatosan olyan érzésem volt, mintha rossz sávban közlekednénk. Mindezek mellett szívből ajánlom Ciprus, remek kikapcsolódási lehetőség, pár nap alatt mindenki könnyen átveszi a szigeten élők nyugalmát!

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr4213546157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása