Fekete hamburger Halloweenre!

blackburger1.jpg

Imádom a Halloween-t, hiszen ilyenkor a két legjobb barátnőmmel igazán kiélvezhetjük a kreativitásunkat, jelmezbe öltözünk, tökök faragunk, ijesztő sminket készítünk és persze saját kezű dekorációval díszítjük a lakást. Mivel az egyik legjobb barátnőm egy évig külföldön él, így a másik felemmel idén nem készültünk nagy bulival, csupán kreáltam egy, az alkalomhoz illő ételt.

Hozzávalók (4 főre):

  • 4 darab Fekete hamburger zsemle (ALDI)

Húspogácsához:

  • 500 gramm pulyka darált hús
  • Só, bors
  • 2 darab fokhagyma
  • 1 tojás
  • 1 nagy hagyma

Díszítéshez:

  • Salátakeverék
  • 200 gramm bacon
  • 1 avokádó
  • 2 paradicsom
  • Sajt
  • Kechup, majonéz

A hétvégi bevásárlásom alkalmával szúrtam ki az Aldi-ban a fekete hamburger zsemlét, aminek nagyon megörültem, hiszen így szuper halloweeni burgert tudtam alkotni. Mivel a húspogácsát is magam szerettem volna elkészíteni, így vettem hozzá tojást, fokhagymát és 500 gramm pulyka darált húst. Nem gondoltam túl, apróra vágtam a hagymákat, majd összekevertem a hússal, a tojással, tettem hozzá sót és borsot és egy kis fokhagymát. Kevés kókuszolajon megsütöttem a hús, majd amint elkészült, összeállítottam a zsemléket. A félbevágott zsemlébe került saláta, előre megpirított bacon, szeletelt avokádó, sajt és persze kechup és majonéz.  Szerintem elég látványos lett és remekül passzol a halloweeni időszakhoz.

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr5513546143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása