Sütőtök saláta céklával, feta sajttal és rukkolával

  Ahogy elérkezett a sütőtök szezon, én is kedvet kaptam elkészíteni pár ételt belőle. Imádom, hiszen számos felhasználási módja van, remek levesnek, köretnek de még desszertnek is. Most egy diétásabb verzióban képzeltem el.

Hozzávalók

  • fél sütőtök
  • fél csomag rukkola
  • negyed csomag fetasajt
  • fél cékla
  • pár szem kesudió

A sütőtököt félbevágom, beteszem a sütőbe és körülbelül fél óra kell neki, hogy megpuhuljon. Én alapból jobban szeretem a sütőtökkel készült ételeket mézzel lecsorgatni, így aki annyira édesszájú mint én, az tehet rá nyugodtan egy picit. Még sül, addig előkészíthetjük a saláta alapot, mossuk meg a rukkolát, csepegtessük le és tegyük egy tányérra. A fél céklát hámozzuk meg, majd vágjuk vékony szeletekre és tegyük rá a rukkolára, erre pedig már tehetjük is az elkészült sütőtököt. A tetejére én feta sajtot morzsoltam és díszítés gyanánt megszórtam pár szem kesudióval. Szuper egy esti étkezéshez és nem kell attól sem félni, hogy nem vigyáztunk az alakunkra.

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr5813546135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása