Füge saláta sonka ágyon

Imádom a fügét, de itthon - ha csak nem érik valakinek az udvarában - alig lehet hozzájutni. Persze az is elképzelhető, csak én vagyok ilyen peches, hogy sehol sem találok, de a héten megtört az átok, hiszen a LIDL-ben ráadtam pár darabra. Rögtön elhatároztam, hogy összedobok valami könnyű salátát estére.

Hozzávalók:

  • 1 darab füge
  • 4 szelet feketeerdő sonka
  • 1 marék bébispenót
  • pár darab mozzarella golyó
  • díszítésnek fél paradicsom

Egy tálra ráhelyezzük a 4 szelet feketeerdő sonkát, rászórunk egy marék bébispenótot, ráhelyezzük a 4 részre vágott fügét és a mozzarella golyókat, középre pedig jöhet egy kis paradicsom. Én most nem használtam öntetet, de aki szereti, az tehet rá balzsamecetet vagy meglocsolhatja olívaolajjal. Gyorsan elkészíthető recept és szemet gyönyörködtető remekmű vacsorára.

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr3213546127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása