5 hely, amit feltétlenül látnom kell!

gh.jpg

Eldöntöttem, hogy a 2017-es év az élményekről fog szólni, ehhez pedig az utazás is hozzátartozik. Szívem szerint fognék egy hátizsákot és elindulnék a messzeségbe, bejárnám az egész világot, de van egy pár hely, amit mindenképpen útba ejtenék. Mindegyikhez más miatt húz a szívem.

  1. Maldív-szigetek

Évek óta vágyok a Maldív-szigetekre, hiszen az álom nyaralásom egyik legfontosabb helyszíne. Sokáig a laptopom borítóképe is a sziget volt és, ahogy ránéztem, minden nap éreztem a forró homokot a talpam alatt, az óceán fuvallatát az arcomon, álmomban pedig leültem a banánfák alá és békésen szürcsöltem a kókuszkoktélomat, közben pedig egyensúlyba kerültem a természettel.

2. Egyiptom

Általános iskolás koromban - mikor történelemórán megismerkedtem az Egyiptomi kultúrával - eldöntöttem, hogy régész leszek. Csodálattal hallgattam az ókori történeteket a fáraókról, piramisokról, vallásról, építészetről, temetkezésről, sőt, annyira érdekelt a téma, hogy egy csomó könyvet felhalmoztam és mindegyiken átrágtam magamat. Az egyik képes egyiptomi könyvet olvasgatva buzgó vágyat éreztem, egyszer mindenképpen a saját szememmel kell látnom mindent, végig hajózni a Níluson, rejtekhelyeket felkutatni a Királyok völgyében, megkeresni a szfinx orrát és lehetőleg kiásni egy ősöreg múmiát.

3. Nepál

Mostanában többi időt szánok a fejlődésre, a harmónia és a lelki béke megteremtésére. Egyre jobban élvezem az egyedül töltött időt, csak kiülni egy szép helyre és megélni a pillanatot, elengedni a mindennapi bosszúságokat és csak úgy létezni. Nem vagyok vallásos, Isten helyett magamban hiszek, viszont nagyon érdekel a Buddhizmus és a hindu kultúra, szívesen tanulnék egy mestertől méghozzá Nepálban. Tudom, hogy addig még hosszú az út és rengeteget kell dolgoznom magamon, de azt gondolom, megtaláltam a saját ösvényemet.

4. Írország

Írországnál szebb tájat festeni sem lehetne, a helytetőkön tornyosuló ódon, kísértet járta kastélyok, a zöld dombokon boldogan legelő birkák és a hegyszirtek alatt háborgó tenger. Egyszerre érzed a múltat, a jelent és és a jövőt.

5. Japán

Minden ország a saját kultúrájával ejt rabul, de az összes közül Japánt találom a legérdekesebbnek. Izgalmas, hogy mennyire mások a kulturális szokások, ezáltal hatalmas különbség van az európai emberek és a japánok között. A fenséges tájakon túl a gasztronómiai élvezeteknek is szívesen hódolok, a japán konyha pedig mostanában a kedvenceim közé tartozik.

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr10013546113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása