Grill & Chill At Frankie's

csv_6265.jpg

csv_6237.jpg

csv_6250.jpg

csv_6290.jpg

csv_6329.jpg

csv_6242.jpg

Szeretem azokat az eseményeket, ahol együtt lehet a blogger társadalom egy része és a szakmai dolgokon túl még a kulináris élvezeteknek is hódolhatunk. Nemrégiben pont egy ilyen rendezvényre kaptam meghívást a Buda szívében található Frankie's-ba. Nem is gondoltam volna, hogy a munkahelyemtől nem messze megbújik egy olyan hely, ahol nyugodt környezetben lehet eltölteni egy ebédet vagy vacsorát, közben finom borokat kortyolhat az ember és ízlésesen összeállított süteményekkel zárhatják az estét. Mi is jó pár fogást megkóstolhattunk, az előételek között voltak izgalmas tálak, mártogatósok, főétel gyanánt személy szerint egy kecskesajtos hamburger választottam, ami fenséges volt, egy hiányzott belőle, a hús, de ez az én hibám, hiszen a nagy ételválasztékot meglátva sajnos már az étlap első felén leragadtam, így nem olvastam el, hogy vega hamburgert rendelek. Összeségében egy hangulatos estét tölthettünk el, amit egy gyümölcsös borral és vizipipával zártunk. Mindenkinek szívből ajánlom a Frankie's-t, de főleg azoknak, akik egy ki kikapcsolódásra és megnyugvásra vágynak a város szívében!

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr5513546103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása