A motiválatlanságból van kiút!

desktop

Már századszor indulok neki ennek a cikknek, hiszen nehéz megfogalmazni a gondolataimat. Mindig is olyan ember voltam, aki tudta, mit szeretne, tudta, merre tart, tudta, mit vár el magától és mindig ezernyi cél lebegett előtte. Ám mostanában azt érzem, hogy csak úgy vagyok, mint egy robot, cél nélkül darálom a napi feladatokat. Az elmúlt pár hónapban annyira jól ment minden, hogy elfelejtettem új célokat kitűzni magamat elé. Májusban elvégeztem a mesterképzést, júniusban munkahelyet váltottam, júliusban pedig 8 év után összeköltöztem életem párjával. Mondhatni, sok pozitív dolog jött össze az elmúlt időszakban, mégis egy fontosat elhanyagoltam, elfelejtettem, mennyire szeretem a blogomat. Minden blogger életében eljön az az időszak, amikor nem a blog lesz a legfontosabb, hiszen a mindennapjainkban beálló változások sokszor felülírják az elképzeléseket. Hazudnék, ha azt mondanám, egész nyáron nem foglalkoztam az oldallal, voltak friss bejegyzések, outfitek, interjúk, viszont egy valami hiányzott belőle, a szívem. Teherként életem meg, "már megint egy újabb cikk, már megint egy újabb esemény? Semmi kedvem hozzá." Azt éreztem, csak kötelességből írok, azért, hogy ne hagyjam tartalom nélkül az olvasóimat. Akkor ébredtem rá, hogy valami nem stimmel, mikor több közeli barátom is mondta, sablonos lett az oldalam. Nehéz volt bevallani magamnak, hogy már nem élveztem annyira, amit csinálok. Nem voltak bloggal kapcsolatos céljaim, vágyaim, csak úgy minden ment magától. Sok blogger ilyenkor szünetelteti az oldalát, elbúcsúzik egy időre, majd pedig visszatér, ha elég motiváltnak érzi magát, vagy többet nem megy a blogja közelébe. Én nem akartam azt, hogy csak úgy kilépek az ajtón, becsukom magam mögött és eltűnök a semmibe. Inkább átvészeltem. Nem tisztem megítélni, kinek mi a legjobb megoldás, én azt választottam, amit jónak láttam. Na mármost miért is született ez a cikk? Hogy elmondtam, újra itt vagyok, energiával feltöltve, új irányokat keresve. Mivel folyamatosan változom, így az oldalamnak is le kell követnie ezeket a változásokat a hitelesség érdekében. Eddig csak divattal foglalkoztam, de úgy éreztem, bekorlátozom saját magamat, hiszen annyi minden van, ami érdekel, amiről szívesen írnék. Művészet, lakberendezés, egészséges életmód, szépségápolás, csak, hogy pár témát említsek. A sok újdonság mellett egy dolog biztos nem fog változni, a blog fókuszában a magyar piac marad, hazai tervezők, vállalkozások, cégek, események és persze a közkedvelt outfit cikkek. Érzem, újra megtaláltam az utamat, kitűztem a céljaimat és nagyobb motivációval rendelkezem, mint eddig bármikor. Merek nagyot álmodni és elhiszem, hogy meg tudom csinálni! Számos bloggal kapcsolatos dolgot kellett helyre tennem magamban, de megvívtam a saját csatámat és nyertem. Úgy érzem, egy új korszak kezdődik az életemben, így a My Sweetest Heaven számára is eljött a változás ideje. Én megtettem a következő lépést, és te?

Dina11

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr1713545967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása