Dove - sajtótájékoztató

Tudom lányok, hogy ez nem kifejezetten beauty blog, de szerettem volna egy kis újdonságot csempészni az oldalra, így elmesélem a Dove sajtótájékoztatón történteket egy kis termék leírással kiegészítve. 

A sajtótájékoztatót az Loffice irodaház legfelső emeletén tartották, melyet lifttel lehetett megközelíteni. A liftből kilépve az első, amit megpillantottam egy kádas installáció volt, egyből fel is keltette az érdeklődésemet. Ahogy közelebb somfordáltam és belekukkantottam a kádba, láttam, hogy telis-tele van a Dove legújabb termékcsaládjával. Egy kis előadás keretében bemutatták nekünk a Dove Spa termékcsaládot, mely otthonunkba varázsolja a kikapcsolódás teljes élményét, kiszakítva minket a szürke hétköznapokból. Ahogy meséltek a termékekről, teljesen átéreztem ezt a spa feelinget, gondolatban már a forró kádban ültem. Meg kell hogy mondjam, az egyik legexkluzívabb sajtótájékoztató volt, amin részt vettem, a környezet, az ételek, italok és a termékek elhelyezése is mind azt az előkelő érzés árasztották, amit az új termékcsaláddal közvetíteni szeretnének. Az külön jól esett, hogy az esemény végén megajándékoztak minket egy kis meglepetéssel. A dobozkát kibontva örömmel konstatáltam, hogy egy önbarnító is lapul benne, el sem tudom mondani mióta keresek egy jó önbarnító terméket. Már el is indult a tesztelési fázis, eddig pedig teljesen elégedett vagyok vele.




















http://pasztoredina.blog.hu/media/image/imported/2015-09-25/13545723/addthis_widget.js#pubid=ra-5373247605194b6e

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr7913545723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása