Így készülj a nyaralásra! - praktikus tanácsok

Én mindig bajban vagyok azzal, hogy ne hagyjak otthon semmit. Minden utazás előtt napokig pakolgatom a bőröndömet, hiszen így tuti nem maradnak le a legfontosabb dolgok. Az évek során kialakítottam egy kis programot, mely segít abban, hogy minden fontos bele kerüljön a bőröndbe. 


Az első, hogy megnézem annak az országnak a várható időjárását, ahova utazok. Ez mindig segít, hiszen, így remekül lehet tervezni. Ha megvannak az időjárási adatok, akkor jöhetnek a ruhák. Én alapvetően szettekben gondolkozok. Kiveszem a szekrényemből azokat a darabokat, melyek szóba jöhetnek és elkezdem őket összepárosítani. Ha nem szeretnél sok cipőt, kiegészítőt vinni, akkor válassz 1-2 alapdarabot és hozzá passzoló ruhákat. 


A tisztálkodási szerekkel mindig bajban vagyok, legszívesebben mindet magammal vinném egy nyaralásra. Ez főleg a parfümöknél mutatkozik meg, hiszen én abba a típusba tartozok, aki minden nap mást fúj magára. Mindig az aktuális kedvemtől függ, hogy éppen melyik illatra vágyok. Mivel nem tudhatom előre, hogy milyen kedvem lesz, ezért nehéz kiválasztani a megfelelőket. A drogériákban lehet kapni kis parfümös üvegeket, melyekbe bele lehet fújni a parfümöket. Én is beszereztem 1-2, így nem kell az összeset magammal cipelnem. Kiválasztok két darabot, egy frissebbet nappalra és egy különlegesebbet estére.


Hogy elkerüld a "10 fürdőruha egy hétre" effektust, válassz olyan darabokat, melyek egymással is remekül kombinálhatóak. Érdemes úgy keverni őket, hogy ha mintás fürdőruha felsőt veszel fel, akkor az alsó legyen egyszínű, ha pedig az alsó rész a hangsúlyos, akkor felülre válassz egy egyszerűbb darabot. Tulajdonképpen bármi jól nézhet ki, persze az ízlésesség határain belül. A fürdőrucik mellé bedobhatsz 1-2 kimonót is, idén nagyon trendiek. 


Én nyaraláson nem szeretem sokat sminkelni magamat, igaz, a hétköznapokban sem vagyok mindig kifestve. Ahogy jön a nyár, úgy hagyom el a legtöbb sminket. Ha nem szeretnéd, hogy a napon rád égjen a vakolat, vigyél magaddal színes rúzsokat, nappalra pedig dob fel egy menő szemüveget. Hidd el, a bőröd is meg fogja hálálni. 


A legfontosabb, hogy legyen egy listád, azokról a dolgokról, amit magaddal szeretnél vinni. A legjobb, ha a listát el is teszed, hiszen így az elkövetkezendő nyaralásaid előtt nem fog fájni a fejed a pakolás miatt.



http://pasztoredina.blog.hu/media/image/imported/2015-07-13/13545697/addthis_widget.js#pubid=ra-5373247605194b6e

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr7113545697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása