Cako & Karman - kollekció bemutató

Átlátszó plexi virágok, könnyű anyagok, letisztult szabásvonalak, ez jellemzi Cakó Kinga és Kármán Orsi közös kollaborációjából született kollekciót. Csütörtökön volt szerencsém élőben is látni, hiszen hivatalos voltam az új kollekció bemutatóra, melynek a One Fashion showroom adott otthont.


Már lassan haza járok a One Fashion-be, hiszen mostanában rengeteg általuk megszervezett eseményen vettem részt. Szeretem ez a showroomot, hiszen mindig barátságos légkör vár tele divatkedvelő vagy a divatszakmában tevékenykedő emberekkel és kiváló tervezők munkáival. Ezúttal családias volt a légkör, aminek én jobban örültem, hiszen így a tervezőkkel is tudtam pár szót beszélni. Cakó Kinga ruhái nagyon tetszettek, főleg az anyaghasználatért voltam oda és amint végigsimítottam az ujjaimmal, már el is képzeltem, ahogy végig sétálok benne az utcán és a szél meglibbenti a ruhát. A inspiráció alapjául Emil Nolde expresszionista festő színviharaiból merített a tervezőnő, mely visszaköszön a színes ruhákon. A ruhák mellé Kármán Orsi merőben passzoló ékszerkollekciót tervezett víztiszta és opál plasztik anyagból. Nagyon tetszett az elképzelés, miszerint ilyen anyagból formázta meg egyenként a szirmokat, melyek virágokat vagy éppen leveleket testesítenek meg. A két tervezőnek nem ez az első kollaborációja és remélem, hogy nem is az utolsó, hiszen az előzőhöz hasonlóan ez is remekre sikeredett. 



















A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr4213545661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása