YLKA Design Studio megnyitó

Tegnap volt az YLKA Design Studio megnyitója, mely jelenleg 4 tervezőnek ad otthont Budapest szívében. Hosszabb távú céljaik között szerepel, hogy vendégtervezőkkel is bővítsék a stúdió palettáját. A megnyitóbeszédet már vártam, hiszen egy nagyon kedves barátnőm mondta, Dobos Emese.


A tegnapi napom rohanással telt (ez mostanság megszokott lett), amint vége volt az órámnak az Egyetemen, szélsebesen az Ajtósi Dürer sor felé vettem az irányt, hogy megnézzem az YLKA Design Studiot. Szerencsémre még a suliban észrevettem az emailt, hogy a sajtósokat 5 órától várják egy zártkörű rendezvényen, 7 órától pedig a nagyközönség megnézheti a stúdiót. Mire megérkeztem, szívem majd kiugrott a helyről, a nagy rohanás után kellett egy kis idő, hogy lenyugodjak és szétnézzek a helységben.  




A stúdiónak egy nagypolgári lakás adott otthon, mely hatalmas szobáival és belmagasságával teljesen lenyűgözött. Emesével meg is beszéltük, hogy ha másik helyet keres majd az YLKA, akkor rögvest lecsapunk rá. A lakás kialakítás is szuper, hiszen van egy hatalmas szoba, ahol a tervezők kiállított darabjai kaptak helyet, a másik két helység pedig alkotóműhelyként funkcionál. 




Egy kicsit el is ábrándoztam a hatalmas, fehér tervezőasztalnál, hogy milyen jó lenne itt rajzolgatni, miközben a napfény beszűrődik az ablakokon. Mire felocsúdtam, már Emese elkezdte a megnyitóbeszédét. Mindig inspiráló, ha olyan ember nyit meg egy rendezvényt, aki hatalmas tudással rendelkezik a divat terén és rendkívül aktív is. Egyenként bemutatta tervezőket, amit most én is megteszek.




A YLKA tagjai között van a Fibula, mely Kránitz Orsolya és Nagy Dorottya közös gyermeke. Minden kollekciójuk alapja egy inspiráció, legyen az egy érzés vagy hangulat, majd pedig ezt öntik vizuális formába. A másik tervező Jani Zsuzsanna, aki a DoRV márka megteremője. Őt szintén az érzései inspirálják, illetve az aktuális hangulata. Mivel ő maga is egy kettős személyiség ez a ruháiban is visszaköszön. 





A harmadik tevékenykedő Ducsai Judit, a DUCSAI.LEATHER,GOODS márka tervezője. Fő irányvonala a kiegészítők, melynél fontos szempont, hogy időtálló darabokat készítsen. A negyedik tervező, Gilányi Nóra megalkotta a DESIGNIZMUS fogalmát, mely több mint egy márkanév és ennek szellemében teremti meg alkotásait.




A beszéd után még maradtam egy kicsit és elbeszélgettünk a lányokkal az élet nagy dolgairól, melynek nagyon örültem, hiszen ez is közelebb hozta őket hozzám. Azt pedig még fontos megemlítenem, hogy régen kaptam ilyen szuper goodie baget, hiszen minden tervező beletett egy picit magából. Még egyszer köszönöm a meghívást, ti pedig mindenképpen látogassátok meg az ILKA Design Studiot!




http://pasztoredina.blog.hu/media/image/imported/2015-04-24/13545595/addthis_widget.js#pubid=ra-5373247605194b6e

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr2413545595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása