Gombold Újra! blogger szemmel

Idén immár 4. alkalommal került megrendezésre a Gombold Újra!, vagy ahogy mostanában hívják, a Central European Fashion Days. A háromnapos rendezvényen a magyar divatipar színe-java felvonult. Én az egyik blogger barátnőmmel, a Life of PeaM szerkesztőjével látogattam el az eseményre szombaton. Sajnos a pénteki napon munka miatt nem tudtunk ott lenni, de így is egy élmény volt.


A rendezvény helyszínéül a Városligeti Műjégpályát választották, amit elsőre nem értettem, hiszen elég hideg volt az idő egy szabadtéri rendezvényhez. Ám másnap megnyugodva konstatáltam, hogy gondoltak a fázós emberekre is. Szombaton, olyan fél 1-körül értünk oda Mimivel a bemutatóra. Kicsit kalandos volt a bejutás, nem láttuk, hol van a bejárat, de pár perc keresgélés után szerencsére megtaláltuk. A kapu és a Gombold Újra! bejárata között vörös szőnyegen "vonulhattunk végig". Maga a divatbemutató egy nagy sátorban volt megtartva, amit belülről fekete szövettel béleltek, így exkluzív hatás keltett. Kényelmes fotelokban várhattad a következő divatbemutatót, miközben kortyolgattad a forró lattét. A regisztráció után megkaptuk a karszalagunkat, egy kis ajándékot, majd elfoglaltuk a helyünket a kifutó mellett. Az első bemutató, amit megnéztünk, Dori Tomcsanyi tavaszi-nyár kollekciója. A tervezőnőt az egyik legalapvetőbb elemünk, a víz inspirálta. A printelt ruhák mintái nyári hangulatot varázsoltak, a fagyi színek pedig csak fokozták az élményt. A kollekcióban a lágy menta-, az akvamarin, a búvár-kék, illetve a lazacos árnyalatok domináltak. Negyed három után érkeztek a kifutóra Konsanszky Dóri modelljei. Áttetsző ingekben, alig takaró miniszoknyákban, bőrhatású, vagány leginggekben kendővel a fejükön sétáltak végig a kifutón. A show végére jó pár ruhadarab felkerült a kívánságlistámra. Konstanszky után következő nagy kedvencemnél, Szegedi Katánál is az egyik fő szín a fekete volt. Úgy látszik, a jövő nyári trend a laza és mindent sejtető anyagból készült ruhákból fog állni. Mint Dori Tomcsanyinál, itt is megjelentek az erőteljes fagyi színek, Kata kollekciójában szerintem a fő hangsúly szintén a printeken volt, a ruhák formáit is ezzel kombinálták, így izgalmas és látványos lett. A Szegedi Kata után Napsugar Von Bittera showja következett. Elsőre nem tudtam azonosulni a ruhákkal, mert egyértelműen nem az én stílusom. Alapvetően a tengerészmintás anyagok domináltak a kollekcióban, melyet baseballsapkákkal és futurisztikus szemüvegekkel dobtak fel, A modellek cipői nekem kicsi sok volt, eleve nem vagyok a nagyon vastag talpú lábbelik híve. A show végére azért kezdett a kollekció is szimpatikusabb lenni számomra, a bőrdzsekikbe egyszerűen beleszerettem. Remélem jövőre már sokkal több barát körében élvezhetem a show-kat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr8513545471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása