Zöldfűszeres csirkemell fetás-zöldséges quinoaval

f8.jpg  

Mostanában nagyon szeretem a quinoa különböző fajtáit, hiszen a magas fehérjetartalom mellett rengeteg felhasználási módja létezik, így remekül beépíthető a sportos életmódba. Még Virággal Muraiban nyaralva szeretem be egy quinoa mixet, az Aldiban találtunk rá és nagyon megörültem, mert itthon eddig csak 1-1 fajtáját láttam. Hazaérve egyből kísérletezni kezdtem, mire megszületett a zöldséges quinoa recept. Az igazság az, hogy olyan voltam, mint a Budai, beleraktam mindent, ami a hűtőben volt.

Hozzávalók:

  • 250 gramm csirkemell (ha nem szeretnénk sokat bajlódni a páccal, akkor az Aldiban van előre pácolt csirkemell)
  • 30 gramm quinoa
  • 1 fetasajt
  • 1 marék spenótlevél
  • 4 darab koktélparadicsom
  • bazsalikom
  • lenmagolaj
  • 1 paprika

Időhiányomban a főzés könnyebbik részét fogtam meg, az Aldiban található előre bepácolt csirkemellek közül választottam zöldfűszeres ízesítésűt, ami eredetileg 500 grammos, így szuper, hiszen két napra elegendő ételt tudok belőle készíteni magamnak. Még lesütöttem a csirkemellet, addig kimértem 30 gramm quinoat, öntöttem hozzá annyi vizet, hogy ellepje és beraktam a mikróba 5 percre. Régebben mindig megfőztem, de ez a mikrós megoldás nem csak idő-hatékony, hanem nem esik szét annyira a quinoa, mint a főzés által, így ropogósabb is marad. Még le nem telt az 5 perc, addig összevágtam a paradicsomot, a fetasajtot és a spenótlevelet, majd összekevertem a megpuhult quinoaval, tettem hozzá egy kis bazsalikomot és lenmagolajat. Tálalásnál jött az ötlet - mikor felfedeztem a zöldséges kosárban egyedül árválkodó paprikát - hogy beletöltve igazán jól nézne ki. Nagyon fontos számomra, ha eszek valamit, annak a tálalása is hívogató legyen, így gyorsan levágtam a tetejét, kivettem belőle a magokat majd belekanalaztam egy keveset a quoinoa salátámból, felhelyeztem két csirkemellet a tányérra és készen is volt a vacsorám. Nem több, mint 20 perc alatt egy szuper főételt varázsoltam.

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr6413546121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása