Találd meg önmagad!

go1.jpg

Az ember életében mindig vannak olyan szakaszok, amikor úgy érzi, kicsúszik a lába alól a talaj. A dolgok csak úgy sodorják magukkal, bizonyos szituációkban rá nem jellemző módon cselekszik, majd elkeseredetten kérdezi magától, hogy történhetett megint ez. Én egy olyan típusú ember vagyok, akinek nagyon meg kell élnie a mélypontot ahhoz, hogy tudja értékelni az életet. Számos alkalommal, csak akkor veszem észre, hogy rossz irányba tartok, amikor már a dolgok közepébe csöppentem és megtépázódtam lelkileg-testileg. Legyinthetnék, hogy ez vagyok én és az életem egy ciklikus körforgás a fent és a lent állapota között, de miért ne lehetnék mindig csak fent? Miért kell a mélybe zuhanni? Véleményem szerint, boldogságunk egyik kulcsa a pozitív gondolkodás és az, hogy ismerjük önmagunkat. Ha megérted, hogy te miért működsz úgy, ahogy és felismered, mi az, amin változtatni kellene, akkor már tettél egy lépést a kiteljesedés felé. Önmagunk pontos és őszinte ismeret segít a fejlődést, általa megfogalmazhatjuk céljainkat, vágyainkat, tisztábban láthatjuk jövőképünket. De mi a helyzet akkor, ha nem tudjuk, kik is vagyunk valójában? Én ilyenkor végzek egy alapos vizsgálatot magamban, megnézem, hogyan működtem eddig és mi vezethetett ahhoz a negatív állapothoz, amely jellemző mindennapjaimra. A legfontosabb, hogy őszinték legyünk önmagunkkal. Sokszor estem abba a hibába, hogy megpróbáltam bebeszélni dolgokat, hogy köntörfalaztam és hazudtam magamnak. Ezzel csak az a baj, hogy az önámítás a világ egyik legnagyobb csapdája és ha eteted a hazugságaidat, azok nagyobbra fognak nőni, mint egy elefánt és szépen, lassan eltaposnak. Ismerd fel a hibáidat és gondolkozz el azon, miben tudnál fejlődni és milyen lépéseket kell megtenned ahhoz, hogy haladj tovább az úton, immáron tudatosan és boldogan. Egyet ne felejts el, senkinek sem leszel annyira fontos, mint önmagadnak, TE vagy az, aki tud változtatni a saját életén!

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr9013546107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása