Kipróbáltam a Triumph - Triaction sportmelltartót!

  triump-triaction.jpg

dsc_3749.jpg

dsc_3902.jpg

dsc_3770.jpg

dsc_3753.jpg

dsc_4081.jpg

dsc_3756.jpg    

Mivel az én életemben is kulcsfontosságú szerepet tölt be a sport, így fontos, hogy olyan darabokat viseljek az edzőteremben, amely nem csúszik és mozdul el, ha megemelek egy súlyt, hanem tökéletesen a helyén marad, éppen ezért nagy kritikusa vagyok a sportmelltartóknak. Legszívesebben szivacsos modellt viselek, hiszen ezek a darabok kényelmes tartást adnak a mellemnek, így edzés közben nem kell azzal foglalkoznom, hogy igazgato. A Triumph márka sokak számára egyet jelent a minőségi fehérneművel,  de a brand termékpalettáján nem csak melltartók és bugyik kapnak helyet, hanem újabban a kiegészítő sportos darabok is. A Triaction termékcsaládot olyan nőknek találták ki, aki számára fontos, hogy az edzés alkalmával melltartójuk kényelmes viselet biztosítson, ezáltal pedig ne érezzék feszélyezve magukat. Egy mozgalmas sajtótájékoztató keretén belül pár blogger társammal én is kipróbálhattam, milyen érzés Triaction sportmelltartóban végignyomni egy kemény edzést, hiszen Katus Attila nem kímélte a csapatot. Hiába gondoltam azt, hogy az edzettségi szintemmel "gyerekjáték" lesz a cirka 20 perces edzést, a vége felé már le-lecsaltam a gyakorlatokból. Egyet meg kell jegyeznem, akármennyire is ugrándoztunk és hajlongtunk, a Triaction sportmelltartó a helyén marad, ezzel is bizonyítva, a márka nem csak a levegőbe beszél!

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr4413546057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása