Mi jelent számomra a szerelem?

      val7.jpg

val3.jpg

val4.jpg

val2.jpg

val6.jpg

val1.jpg

val5.jpg

Fotó: Bejj Photography

| Ruha: Helga Tóth | Ékszerek: Chillearrings | Haj, smink: Varga Zsuzsi Hair & Makeup |

Ha röviden kellene jellemezni magamat, akkor azt mondanám, hogy hősszerelmes típus vagyok. Már tiniként is vágytam arra, hogy rám találjon a Nagy Ő, ezért elképzeltem, hogyan is fog kinézni. Sötét haj, sötét szem, magas, védelmező testalkat és hatalmas, szerető szív. Talán a sors "keze", de 17 évesen pont egy ilyen fiú mellé sodort az élet. Találkozásunk előtt egy hónappal váltottam iskolát, nem éreztem jól magamat a régi helyen, hiába volt sok barátom, mégis dacoltam a szüleim akarata ellen, saját utamat jártam. Így történt, hogy új osztályba kerültem, ahol megismertem őt. Nem mondom, hogy könnyen indult a kapcsolatunk, hiszen teljesen más személyiségek vagyunk és rettentően makacsok, ami miatt már a kezdetekkor is bőven akadtak konfliktusok, de első pillanattól fogva éreztem, hogy nekünk dolgunk van egymással. Honnan tudom, hogy ő életem szerelme? Se előtte, se utána nem éreztem olyat, mint amikor először megérintett, a testemen egy villámcsapás futott keresztül és pár pillanatra elsötétült minden. Ez már lassan 9 éve történt, azóta összeköltöztünk de a nap legjobb momentuma, mikor reggel kinyitom a szememet és megpillantom, ahogy aranyosan szuszog mellettem és azt kívánom, bárcsak az idők végezetéig tartana ez a pillanat.

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr3613546039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása