Nyárból télbe: 5 lépéses gardróbrendezés!

A hétvégén fájó szívvel pakoltam el a nyári ruháimat és vettem elő a melegebb, őszi-téli darabokat. Ez az a művelet, amit évente kétszer meg kell csinálnunk a szezonváltás miatt, ez pedig mindig kicsit macerásabb. A ruhákat szortírozva megvilágosodtam, milyen jól jönne egy kis kalauz gardróbrendezéshez, így összeszedtem párt tippet nektek. Lássuk:

1. Válogass!

Érdemes a tavaszi-nyár darabjainkat átnézni, hiszen bőven akadhat olyan, amit feltudunk venni a hűvösebb hónapokban is. Mivel a pasztell ruhák ősszel is divatosak maradnak, így a hasonló árnyalatú blúzok, vastagabb szoknyák mindenképpen maradjanak elől. 


2. Rendszerezz!

A tavalyi ősz-téli cuccokat előszedem a szekrény mélyéről, majd a szoba közepére hajítom, ezután pedig kezdődhet a rendszerezés. A ruhákat típus szerint dobálom szét, egy nagy kupac szokott lenne a pulcsik, nadrágok, kisebb kupacok pedig a felsők, blúzok, szoknyák.


3. Színezz!

Lehet csak az én mániám, de szeretem szín szerint is különválogatni a darabokat, így a rendszerezés után színekben is összepárosítom a kupacokon belüli ruhákat. Higgyétek el, sokkal könnyebb, ha reggel arra kelsz, hogy éppen bordó blúzra vágysz és a szekrénybe nézve egyből kiválasztasz egyet a bordó darabok közül. Ez a taktika megelőzi a reggeli kapkodást.


4. Akasztani vagy nem akasztani?

Mikor az előző szezonbeli ruhák már a szekrény mélyére kerültek, akkor mérd fel a terepet, mennyi hely marad az aktuális szezon darabjainak. Én a pólókat, pulcsikat, nadrágokat és szoknyákat szoktam összehajtani és polcokra tenni, a blúzokat, blézereket, kabátokat, elegáns és könnyen gyűrődő ruhákat pedig felakasztani. Azzal is számolj, hogy a téli rucik vastagabbak, így valószínűleg több hely kell nekik.


5. A kiegészítők se maradjanak ki!

Eddig csak a ruhák rendezéséről beszéltem, most jöjjenek az ékszerek. Én ennél nem szoktam túl nagy rendszerezést tartani, hiszen  a legtöbb kiegészítő bármelyik évszakban felvehető, a táskák pedig szint úgy. Maximum, ha nem szeretnéd a neon színben pompázó darabokat előtérbe helyezni, érdemes őket is úgy átpakolni, amit ebben a szezonban biztos fogsz majd viselni.


6. +1 Vess egy pillantást a rendre!

Gratulálok, sikeresen elvégezted az 5 lépéses gardróbrendezést. Most vess egy pillantás művedre, ugye hogy mennyivel jobban átlátható? Egyet ne felejtsd, próbáld is megtartani a gardróbban található rendet, ezzel is megelőzve a káosz kialakulását.


A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr6413545725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása