MADISON Perfumery - az elérhető luxus

Nemrégen betértem az Andrássy úton található Madison Parfümériába, hogy megnézzem a By Terry legújabb smink kollekcióját. Még soha nem jártam ebben az üzletben, annak ellenére, hogy sokszor elsétáltam előtte. 


Mikor beléptem, egyből odajött az eladó és kedvesen megkérdezte, hogy segíthet-e valamiben. Elmondtam neki, miért is jöttem, ő pedig átkísért a By Terry smink részleghez és bemutatta nekem a termékeket. Tudjátok, hogy a smink termékek nem az én erősségeim, így megpróbáltam erősen koncentrálni a hölgyre. Ami megfogott, az a barnító spray, mellyel csalhatunk a bőrünk színén illetve még egy kis csillogást is ad neki. A szájfények és rúzsok egyből szíven találtak, nagyjából ez az egyetlen smink produktum, amiért oda vagyok. Nyáron is előszeretettel viselek színes rúzsokat, bármilyen egyszerű outfitet is fel lehet velük dobni. 




Az üzlet kialakítása nagyon különleges, talán azért, mert az 1888-ban épült Opera Patika helyén nyitották meg 2009-ben. Az antik szerényt - mely a patika jellegét adja - megtartották és modern bútorokkal egészítették ki, így keveredik benne a régi és újkori luxus. Az üzlet fő tevékenysége a parfümök árusítása, rengeteg fajta luxus parfüm található. A legtöbb illat unisex és több mint 80%-ban természetes összetevőt tartalmaznak. Érdekesség még továbbá, hogy a világ legdrágább parfümje is megtalálható nálunk, amely üvegcse értéke több, mint 200 000 forint (és ebben még maga az illat nincs benne).




Mivel régóta dolgozok a parfümök világában, így számomra ez az üzlet maga a mennyország. Az eladó hölgyek megmutattak nekem jó pár olyan illatot, melyek közelébe sem érhetnek a bevásárlóközpontok nagyobb parfümériáiban kapható illatokhoz. Aki még nem szagolt ilyen magas, természetes összetevőjű eszenciát, akkor még valószínűleg parfümöt sem illatozott. Én mindenkinek ajánlom, hiszen egy teljesen más élmény, izgalmas, ahogy a bőrünkön kijön egy-egy összetevő.




A parfümök mellett illatosítókat is találhatunk, a Parfüméria hátsó része telis-tele van velük. Az illatosítók mellett különleges alakú gyertyákra is lehetünk hatalmas választékban. Aki a kozmetikumok világában jártas, az is megtalálja a magának valót, hiszen krémekben sem szenved hiányt az üzlet. A vásárlás mellett kozmetikai kezeléseket is igénybe vehetünk, a Parfümériának saját kozmetikusa is van, aki szeretettel várja az érdeklődőket.





http://pasztoredina.blog.hu/media/image/imported/2015-07-24/13545687/addthis_widget.js#pubid=ra-5373247605194b6e

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr4313545687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása