Alma Abonyi - ANORTHIC Glam kollekció bemutató

Április 2.-án mutatta be új kapszulakollekcióját Alma Abonyi ANORTHIC Glam néven, melyre mi is hivatalosak voltunk (a többesszám jogos, hiszen már a blogger csapatunkkal járjuk a különböző eseményeket). A rendezvénynek a One Fashion Budapest Ráday utcai üzlete adott otthon.


Kicsit késve érkeztem meg a bemutatóra, így már csak az utcáról figyelhettem a rendezvényt. Mivel pici az üzlet és kevés ember fér el benne, így többen kint ragadtunk az utcán, ami végülis nem volt baj, mert negyed óra után sikerült betuszkolni magunkat. Azt sajnálom, hogy lemaradtam a beszélgetésről, melyet Maroy Krisztina folytatott a tervezőnővel. A performance után fellélegezhettünk, hiszen kezdtek elszállingózni az emberek és így közelebbről is megszemlélhettem a kollekciót. Az Anorthic Glam darabjaiban megjelennek a szigorú geometriai formák melyeket játékos szín- és anyagváltakozásokkal oldanak fel. A tervezőnő több ország kínálatából választotta ki a különleges szövésű textileket, így teljesen egyediek, akárcsak a táskák, belőlük sem készült azonos darab. Nekem legjobban a táskák tetszettek (táskamániám megint felszínre tört), már össze is rajtam a fejemben velük egy szuper outfitet. 

Csillával, az I Heart Beauty bloggerével












A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr413545609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása