Shopping Királynők forgatás - 2. rész


Aki nézte a műsort, az tudja, hogy a fekete-arany kombinációt választottam a kifutóra. Azért pont ezt, mert az összes többi ruha nagynak bizonyult. Az előző Shopping Királynők bejegyzésben már leírtam, hogy extrém eset volt, általában találok a méretemben ruhákat. Sajnos a 20%-os Allee vasárnap miatt történt ez a kis malőr.

Úgy gondolom, jól választottunk a barátnőmmel, ezt a végeredmény is megerősíti. A klasszikus fekete ruhához arany kiegészítőket kerestem. Az eredeti elképzelésben borítéktáska szerepelt, ám a boltok kínálata ezt nem tette lehetővé. A fülbevalóért fájt a szívem, nagyon megtetszett, sajnáltam, hogy nem vihettem haza. 


A cipő egyszerűen mesés volt, pont ilyet szerettem volna. Sajnos rettentően szorított, de úgy voltam vele, hogy a szetthez ez a legtökéletesebb. Kicsit ki lett hegyezve a műsor arra, hogy magassarkúban nem tudok járni. Ez azért lehetett, mert az egész napos forgatáson összenyomta a cipő a lábamat és nehéz volt fájdalom nélkūl végig sétálni  a kifutón.


Márk 10 pontja is megerősített abban, hogy jól válogattuk össze a szettemet. Örülök, hogy megnyertem a versenyt, ez nagy elismerés számomra.


Ezért nem adom fel, nagy erőbedobással folytatom a blogolás, áprilistól pedig outfit posztokkal is kedveskedek az olvasóimnak.


Az adás itt érhető el.

Nektek mi a véleményetek a szettemről?



Ha tetszett a bejegyzés, facebookon is megtalálsz:https://www.facebook.com/MySweetesHeaven?ref=

MySweetestHeaven


A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr3113545495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása