Viszlát 2017, Üdvözöllek 2018

Szeretem az évértékelő cikkeket, hiszen jó visszanézni, hogy miből állt egy-egy évem, így látom a teljesült céljaimat és persze azokat, melyeken még kell dolgoznom. Már-már szokássá vált nálam, hogy nevet adok az éveknek, így 2017 a Siker éve volt, 2018 pedig a Fejlődés éve lesz. Januárban még a siker alatt a bloggal kapcsolatos dolgokat képzeltem el, ám az elképzelés nem igazán vált valósággá az év közepéig elhúzódó rossz időmenedzsmentem miatt, viszont az élet más frontjain elég sok sikert könyvelhetek el magamnak. A munka, magánélet és az edzés terén sikeresen zártam az évet, hiszen minden szinten megtaláltam önmagamat és úgy érzem, kihoztam a maximumot. Sokat utaztam, hiszen januárban Ausztriában voltam síelni, aztán Februárban Virággal kilátogattunk a Velencei-karneválra, júliusban ismét útnak indultunk, ezúttal Murauba egy családi nyaralásra, majd pedig az őszi és téli időszakot több ízben is Cipruson töltöttem. Imádok utazni, hiszen minden utazás újabb és újabb impulzusokat indít el bennem, mellyel fejlődhetek, hiszen amellett, hogy megismerem más népek kultúráját és szokásait, gyakorolhatom a nyelveket és szélesebb világlátással rendelkezhetek. Azért is tűztem ki, hogy 2018 a Fejlődés éve lesz, mert az élet több frontján is még van mit fejlesztenem, szeretnék újra bloggal kapcsolatos eseményekre járni, hiszen régen minden hétre több jutott, de időhiány miatt 2017-ben sok rendezvényen nem tudtam részt venni, illetve hetente megjelenő, rendszeres cikkeket, a hangsúly a divaton és az egészséges életmódon lesz. A közösségi média felületeivel és a Youtube csatornámmal is profibban terveztem foglalkozni, újra kiépítem a közösségemet. Több időt fogok szánni a testem fejlesztésére és ki fogom hozni a maximumot belőle. A cél érdekében heti 4-5 edzésem lesz, jobban kidolgozott edzéstervvel és mentális fókusszal, ezért elég erősen gondolkozom azon, hogy fogadjak-e személyi edzőt vagy benevezzek egy életmódprogramra. Mint minden embernél, nálam is táplálkozás a ludas a lassú fejlődésért, elég kicsi a gyomrom, így keveset eszem ezért elterveztem, hogy étkezési naplót írok, így meg tudom majd mondani, hogy hova férne be még egy plusz étkezés. Ha minden jól megy, szeptemberben szeretnék elkezdeni egy személyi edző képzést, hiszen így tudatosan tervezhetem meg az étkezéseimet és edzéseimet. A tudatosság az egész 2018-as évemre jellemző lesz, visszatérek a célkitűzésekhez, hiszen nekem a napi makró szintű menedzsment feladatok elvégzésében is jól jön a tervezés.

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr413545507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása