Szénhidrát csökkentett protein palacsinta

Esküdni mernék, hogy a protein palacsinta világ legkönnyűbb receptje, ráadásul ezzel a szénhidrátmentes verzióval bűntudat nélkül hódolhatunk az édes élvezeteknek. Nálam ez a recept a pihenős hétvégéken kerül mindig elő, mikor egy picit több időm van a konyhában tevékenykedni.

Hozzávalók:

  • 3 adag protein por (jelen esetben barackosat használtam
  • 2 tojás
  • tej
  • 1 banán

A tojásokat, protein port és a banánt egyben belerakom egy turmixgépbe, majd hozzáöntök egy kis tejet. Akkor jó, ha viszonylag sűrű tésztát kapunk, hiszen sütéskor vastagabb adagokat kell készítenünk. Óvatosan forgassuk, nehogy szétessen a tésztánk! Az elkészítési idővel hasonlóan lehet számolni, mint a hagyományos palacsintánál, a különbség csupán az összetevőkben és a tészta sűrűségében van. Díszítésképpen mindent elbír a protein palacsintánk, bátran használjunk minél több fajta gyümölcsöt és cukormentes palacsinta szirupok.

 

Ha tetszett a cikk, az alábbi felületeken is megtalálsz:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr3413572585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Csatlakozz hozzám Facebook-on is!

Még több kép Instagram-on!