Diva

Régebben említettem, hogy az utóbbi időben a narancssárga és én jó barátok lettünk, ezért ebben a színvilágban gondolkoztam. Az outfit kiindulási alapja a Marie Anne Design táska volt, melyet még nyár elején kaptam a tervezőnőtől, hozzá pedig egy elegáns Galla ruhát választottam. Nekem tetszik az erős kontraszt a fehér ruha és a sportos hátizsák között. Nektek? 













Fotó: Monsphoto

/ Ruha: Galla (One Fashion Agency&Retail) / Táska: Marie Anne Design / Cipő: Cin Cin Amica /
/ Napszemüveg: Ebay /




http://pasztoredina.blog.hu/media/image/imported/2015-09-09/13545737/addthis_widget.js#pubid=ra-5373247605194b6e

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztoredina.blog.hu/api/trackback/id/tr6113545737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása